that's just the way it is

Ja, jag är nog den sämsta bloggaren på planeten men det finns såklart anledningar - ingen kamera, ingen tid. Så enkelt var det. Har verkligen haft fullt upp och så kommer det att fortsätta men om ni ändå är nyfikna så får ni nu en sammanfattning my friends - helt utan bilder, how wonderful aint that? :D
Under dessa 2 eller 3? veckor har jag hunnit med både det ena och det andra och till o med det tredje haha.
Jag har:
- festat loss & nu pensionerat mig några veckor från det
- firat nyår på ett speciellt sätt som kunde varit bättre men även sämre
- blivit utslängd från hemmet & bott hos min kompis i en vecka - dont' worry, det handlar bara om att ingen litar på mig för att lämna mig ensam i hemmet tyvärr
- haft photoshoots! väldigt kul
- kollat en massa O.C och blivit kär på nytt i den underbara serien
- shoppat loss runt om i sverige och fyndat som ALDRIG FÖRR
- rest rundor i sverige och haft hela livet i en packning ungefär, inte kul
- skaffat riktigt bra nyårslöften ;)
- älskat mina vänner ännu mer (visste inte ens att det var möjligt)
- älskat & saknat min familj & släkt som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
- ätit god mat (var tvungen att skriva det hahaha)
- skrattat
- dansat
OCH MYCKET MYCKET MER - stay tuned, kanske återkommer med mer ;) haha
lots of love!

Kommentarer
Postat av: alva

får vi inte veta vad du har lovat då? :)

2010-01-06 @ 23:03:09
URL: http://crasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0