super thursday

Idag kommer bli en bra dag! Känner det på mig och det är helt underbart för jag behöver verkligen en sån här dag. När jag vaknade slängde jag mig in i en skön dusch och där tänkte jag på det kommande halvåret (och resten av året) och jag längtar verkligen tills allt bara kickar igång, nu är det som att livet är på stand-by vilket kan vara rätt skönt men när jag tänker efter på allt som ska hända blir jag helt excited, längtar! Sitter och äter skitgod frukost nu och efter det ska jag sätta på skön musik & städa mitt rum. Får riktig panik när det är stökigt & smutsigt så därför måste jag ta tag i det idag. Efter det blir det Väla med syster för att handla lite presenter :D fast är inte lika entusiasisk över att vi måste gå till Väla, verkligen hatar stora shoppingcentrum - stan ska det vara, där kan man iaf få lite luft emellanåt. Men men, vem vet jag kanske fortsätter mitt fyndande där, then i'll be happy! Hittills har jag köpt jeans, koftor, halsdukar, parfym, tröjor, klänning, volangkjol och smycken och säkert något mer jag glömt som vanligt men jag är fett nöjd med vad jag köpt, speciellt jeansen. Fyndet nummer 1 - kostade 1300 kr och jag fick dom för 99 - KLÅ DET!

Såhär ser dom ut, fast färgen på mina är ljusgråa men samma modell som dessa (:

peace out (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0