skärpning!

Fick precis reda på mitt betyg i Sociologi och jag måste säga att nu får det vara nog med slöandet. Fick tyvärr inte det betyg jag hade väntat eller önskat mig men sånt är livet faktiskt. Fast jag känner verkligen hur jag har släppt taget om allt, blir sen med inlämningar, lägger inte ner tid och rent ut sagt skiter i skolan. Men det är så olikt mig som det kan bli så därför har jag nu vaknat upp. Det kommer bli fett jobbigt, spec om dom ringer in mig till jobbet på helgerna och nu med allt som ska göras inom SSU men det är min framtid som står på spel så jag får stå ut med det jobbiga. Allt kommer gå bra, bara man planerar! Nu ska jag sätta igång med idrottsarbetet som skulle varit inlämnat för 2 månader sen :/ Bosniskan är lugn, har 2 terminer kvar på kursen och samtidigt ska jag se om man kan byta ut betyg för jag har för många kurser egentligen. I 3:an kommer jag ha 50 p bosniska c eller Aktiv tvåspråkighet som det så fint heter & där är ett MVG rätt säkrat så jag ska se om den går att byta ut mot Sociologi 50 p kurs. Det borde gå. Jag vet att det låter helt CP men VG för mig är fan nästan som IG haha, men det räcker med mina VG i matte för jag kan ändå inte få bättre, vill fan inte ha det i något annat.
Så, skärpning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0