sabina goes fashionable



Okej, efter en hel dags runtkollande på internet (nej jag gjorde såklart inte mitt arbete *slår mig själv i huvet*) så har jag bestämt mig för vad jag tror kommer vara snyggt i år och vad som är uttjatat och det som kommer hänga kvar från förra året (:

Vara kvar:
- Svart, svart och återigen svart - kommer alltid funka så är det bara fast detta året: inga helsvarta outfits, det svarta som innan varit snyggast med annat svart ska nu vara minoritet bara som "bas" för att jämna ut typ

- Fransar - fortfarande lika hett. Nu i andra färger, på skor, smycken och på fler klädesplagg inte bara väskor

- Remmar - enkla, överdrivna, låga skor, höga skor - riktigt hett. Helst med platå och 15cm klack ;)

Got to go:
- paljetterna.. asså bara jag ser något med paljetter, vill jag spy. Asså det är inte snyggt på NÅGOT, inget. DOCK finns det ett litet mini, mini undantag. Paljetter i silver. OCH bara på vissa klädesplagg & på vissa som kan bära upp det.

- nitar - okej don't hate them men tycker att dom är överhypade. Lite nitar, på vissa saker som detaljer men hela "rock"stilen börjar bli tråkig, lite av det ska vara kvar men blandat med annat

- päls - så jäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääävla skabbigt. fusk eller riktig kvittar, tycker att det är riktigt nasty och överhypat. Hur snyggt är det när hälften av Sveriges befolkning bär päls, just boring!

Smokin' hot:
- SPETS. i alla möjliga färger. Spec. tighta, svarta klänningar, eller som små detaljer på tröjor osv i ljusa, ljusa färger - love.

- Ljusa färger! som sagt, svart ska inte ta över outfiten, enligt mig iaf. Älskar färger, även om svart också är en färg men med färgglada kläder kan man göra så mycket mer! Helst ljusa, ljusa färger men starka färger funkar också lika bra. Mer färg åt folket haha

- Skira plagg, såna tunna, tunna söta plagg. Tunikor, tröjor och klänningar typ sommarklänningar. Riktigt, riktigt underbart. Funkar året runt - på sommaren med sandaler, på vintern med stövlar, tjocka strumpbyxor & en mysig kofta.

Detta är vad jag tycker i alla fall, samtidigt är det viktigt med personlig stil men på min "utelista" är det exakt sånt som ALLA har, så personligt blir det inte ändå.
peace out







när jag tänker på paljetter
ser jag såna här skabb
framför mig haha,
just nasty.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0