relax, take it easy

Nu börjar pluggisoleringen. Imorse på kinesiskan droppar han bomben, prov om en vecka. JUST GREAT, JUST FUCKING GREAT. Ni har ingen aning om hur svårt det är och hur mycket jag måste plugga bara för att få ett G. Har aldrig behövt kämpa för betygen men annat är det med kinesiskan, fan fan fan.. Och såklart har jag mina gamla arbeten kvar och SÅKLART tillkommer det nya saker hela tiden. Men har 2 timmar på mig tills jag ska till tandläkaren och sen när jag kommr hem är det bara att fortsätta. Så som ni ser blir det inget relax. Fan.

schema för dagen
13.15-14.15 Spanskaglosor +uppgifter
14.15-15.00 Äta
15.00-16.00 Tandläkare
16.00-18.00 Bosniska
18.00-18.30 Äta
18.30-19.30 Idrottsarbete
PAUS haha
20.00 tills jag fattar något Kinesiska
Yapp, så kommer mitt liv på vårterminen se ut :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0