oooh huvudvärk :@

Min dag som borde varit bra lyckas alltid skita sig, tror det är PMS på väg alltså. Har verkligen irriterat mig på allt idag! Hade bara 2 lektioner och fick bra nyheter hos tandläkaren men ändå är jag så jävla sur. Och nu när jag tänker tillbaka på dagen blir jag bara mer sur. Ni vet mitt idrottsarbete som jag hade börjat på? HELT BORTA. Från denna datan, från skolans server och vår gamla data är HELT KAPUT går inte ens att starta. FAAAAAAAAAAAN ASSÅ. hade startat så jävla bra och detta händer alltid mig. Och jag har inte orken att göra något alls nu. Har bara pluggat hälften av det jag behövde idag :/ Och har en så jävla äcklig huvudvärk, ni fattar inte. Har druckit vatten som fan tillslut pallade jag inte & tog 2 panodil tror ni fan det hjälper. Jävla jobbigt asså. Tror jag ska göra te, sen lägga mig i sängen och tvinga mig att läsa allt från boken Idrott & hälsa sen får jag väl bara börja om. Så jävla surt. Bosniskan skjuter jag upp igen skiter i. Kan inte klona mig själv i 4 Sabinor hur mycket jag än vill. Helt sjukt hur mycket skit som kan komma på en gång :/ sånt här kan lätt få mig att gråta, helt efterblivet ju. Första dagen i skolan & fattar ni att jag har fått tillbaka mitt magsår. OOOOH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0