okejdå

Okej, så denna torsdag blev inte helt som jag hade tänkt mig men hajde det gör inget, det funkar. Vi har ändå hunnit med rätt mycket i hemmet men en sak som jag som vanligt skjutit upp är pluggandet. Don't panic, jag vet att det är lov men jag vet också att jag är efter med 2 arbeten, ska verkligen försöka att bli klar med dem denna helgen iaf! Har bara en liten sak till att fixa sen ska ska jag fixa mina naglar och softa med livet, njuta av detta sista nu.. fyyfaaan vilket lov det har varit - ÖVERDRIVET UNDERBAR START!!
och imorgon ska jag lägga in mina nyårslöften som är överdrivna, u'll see why. Eftersom jag har stora problem i livet kommer nyårslöftena bli få men långa, värsta förklaringarna i varje löfte haha you'll see
pusshej!
ps. ett av mina nyårslöften handlar om vänskapen, very important in my life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0