in my life there's been heartache and pain

Överdrivet galen helg, har sovit cirkus 4 timmar. Inte alls trevligt. Och jag som hade planerat att bli klar med alla mina arbeten som jag är efter med har jag såklart inte gjort. Asså vafan är det med mig - riskerar betygen & allt. Men jag är så jävla trött, verkligen trött.. Fan helt sjukt. Men helgen asså, galen, stressig men ändå underbar haha. I love spontanitet och nu pallar jag inte längre vara ordentlig och värsta "perfekt" men samtidigt måste jag vara det haha. Men nej allvarligt, nu har det gått över gränsen, jag har sovmorgon imorgon så jag ska fan börja nu. Skriva en sida på arbetet  - punkt slut!
och HELT från ingenstans får ni en bild på en koala - wtf? Vill flasha lite med att mina päron + bror har varit i Australien haha och plus är dom översöta så bli inte förvånade om jag bara kommer med bilder på massor med djur o sånt haha. Och nej jag var inte där. Fail, fail, fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0