casual friday

Hellu!
Blev ingen skola för mig är helt täppt i näsan får inget syre till hjärnan och jag hade ändå bara 3 lektioner. Vaknade översent blev helt förvånad haha men hade ändå kunnat sova längre. i love my bed for real. Iaf, har ätit min frukost/lunch PLUS efterrätt haha.. mm glass :D och så blev jag överdrivet sugen på Ramlösa vilket är ett väldigt konstigt sug haha men hellre det än choklad iaf. Har lite planer på vad jag ska göra om jag pallar resa mig från stolen då. Diska först sen MÅSTE jag ta tag i min garderob, får fan värsta paniken och såklart plugga som vanligt. har iaf satt ett mål; Efter denna helgen får INGET vara kvar av det jag skulle ha gjort hittills sen blir det fresh start. och btw - BILJETTERNA TILL NE-YOS KONSERT I MALMÖ ÄR KÖPTA :D:D:D:D:D:D:D:D:D skiiitglad
pusshej

Kommentarer
Postat av: EMA

käft, palla mobba mig, kan ju inte hjälpa att jag är som jag är, va hade det stått på din? JO att du är SKRÄMMANDE PEDANT!!!!! HAHAHHA men ja älskar dig ändå ;)

2010-01-31 @ 18:34:50
URL: http://laterhater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0