and here we go again

Borde man hälsa i bloggen? :S i så fall: Hej!
Tänkte direkt köra på mina tankar i livet faktiskt (ovanligt haha). Trodde verkligen att 2009 års alla läkarbesök inte skulle följa med till 2010 men där trodde jag fel. Idag har jag sprungit rundor mellan olika vårdcentraler och apotek. Skulle fixa recpetet till vaccinet Gardasil (mot livmodershalscancer) och det fick jag tag på. Men inte mycket mer. Katastrofalt organiserat. Men ska ringa min vårdcentral imorgon och snacka eftersom dom i receptionen suger på att ge information PLUS är dom otrevliga. Sen har jag såklart haft oturen att få tillbaka mina problem med mitt knä. Förra året typ i oktober var jag uppe hos en läkare i Ängelholm och tydligen har jag en lös broskbit i vänstra knät som åker rundor och besvärar mig. Han föreslog en operation men jag pallar verkligen inte med operation nu. Tänkte försöka med sjukgymnastik först fast det kan inte få bort broskbiten men det kan stärka de muskler som behövs för att knät ska vara på sin plats. Har iaf tagit tag i det precis, bokade tid. Sen har jag ju såklart alla mina underbara tandkläkarbesök.. Underbart liv. Före treans början ska jag ha gjort av mig med alla läkare, så är det bara. Har verkligen ingen fobi men tycker det är så tråkigt för ingen lyssnar på riktigt utan de drar bara ut på behandlingen och man måste betala så mycket, vänta, vänta och tillslut hjälper inte ens det.

En rolig sak var att när jag skulle operera käken
fick jag en riktigt het läkare HAHA,
fast 2 sek efter somnade jag in
:P


Kommentarer
Postat av: EMA

kan inte sluta tänka på anna anka när du skriver brosk HAHAHAHHAH

2010-01-29 @ 16:53:33
URL: http://laterhater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0