we don't need no education

Hemma nu japp, ny design på bloggen som ni ser - me loves! Och har bäddat rent i sängen ooooh kommer blir så skönt att somna där. Men för det: plugg! Aa jag vet klockan är snart halv tolv men vi har så mycket i skolan och jag bara pluggar och pluggar men kommer ingenstans för det blir bara mer & mer... fyfan.. ajaa.. tror att om jag klarar mig genom denna veckan kan det bli bra..
idag har iaf varit än överdrivet händelserik dag bland annat att jag har hoppat i soffor för en jävla katt fick damp (överrädd för katter) så om ni är snälla så får ni bilder (när jag har fått dom från Ema haha)
pusshej

Kommentarer
Postat av: cissi

grymt fin blogg!

2010-02-02 @ 23:07:10
URL: http://ceciliaknoph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0