freaky friday

:D:D:D Har äntligen sovit ut, fyfan vad det var skönt! Igårkväll hade vi tjejkväll med massor med god mat, underbart skvaller och överdrivet mycket skratt, fyfan tappade rösten också haha. Nu ska jag duscha, städa mitt rum och göra det roligaste som finns på jorden, nämligen plugga........ -.-
Måste, måste, måste för jag vill bara få bort allt så jag kan vila ut men det börjar bli bättre nu iaf men vi har så många projekt på gång att det är sjukt egentligen. Som vanligt sätter lärarna projekt/arbete nu innan sportlovet vilket dödar en till slut för att man har så många, ett från varje ämne blir cp-mycket.
Bilder kommer oxå när Ema har skickat dom såklart.. EMA: det betyder att du ska skicka dom ditt sär
pusshej

Kommentarer
Postat av: EMA

JA har ju skickat dom! Du kanske ska kolla inkorgen????

2010-02-07 @ 18:01:41
URL: http://laterhater.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tjejkväll är alltid kul!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!

2010-02-23 @ 23:00:40
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0