when we ride

FYFAN så kallt det är i mitt rum, sitter & skakar just nu fast elementet är på högsta. Säkert alla spöken som ska härja & kyla ner mitt rum. Min högra hand är iskall! Måste städa mitt rum, får panik på hur stökigt det är sen ska jag testa kläder till imorgon, diska & bädda ner mig i sängen och köra fredagsmys på hög nivå! Behöver en tändare också så jag kan tända ljus men jag är trögast och glömmer alltid att köpa. Imorgon har mami tvingat mig att städa haha sen ska jag till mina kusiner. Där ska vi fixa oss och ha förfest sen blir det Seka Aleksic konsert! Förväntar mig en riktigt bra konsert och jag vet att det kommer bli kul för människorna jag ska dit med är underbara! Och denna gången ska det fotas som fan (:

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0