surrounded by backstabbers..

Kokar just nu så arg jag är.. Fyfan...
Ännu en gång får jag bevisat för mig att jag är en jävla idiot, naiv som fan och DUM i huvudet. För jag är för snäll och låter vem som helst komma och trampa på mig. Det är sjukt egentligen hur många chanser jag har delat ut till diverse människor, i hopp om att de kommer att förändras och kanske inse deras misstag. Aldrig har detta lyckats utan det är alltid jag som står där som en fucking idiot med 50 knivar i ryggen. Knivar  som så kallade vänner glatt har kört in i min rygg. Tack så hemskt mycket.
Är man idiot som jag får man ju tåla konsekvenserna också, eller?
Stör mig så fucking mycket på mig själv, just för att jag tillåter sånt här skit och för att jag litar på folk. Man kan fan bara lita på sig själv och ingen mer.
Dock är jag tacksam att folket visar sina rätta sidor, nu inför det nya året och allt  så kan jag radera alla fucking backstabbers i min omkrets. See ya bitches!
Ska fan inte tillåta sånt här mer, ger inga fler chanser åt folk som i slutändan ändå vänder ryggen åt en..

Så länge man har varit blind och trott att man har riktiga vänner i sin omkrets. Tydligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0