ta-nanana can´t touch me

Good morning my darlings!
Sov så jävla gott, kunde inte resa mig ur min varma säng så jag sket i internationella ekonomin, ska nog ta bort kursen för den ger oss ändå för många poäng. Så jag sov vidare, vaknade o segade som vanligt, var tvungen att springa till bussen - dagens träningspass avklarat haha. Nu har vi svenska och jag är segast haha såklart. Kan inte fokusera, ska läsa en text & svara på frågor som inte alls är svåra men pallar inte. Snart har vi lunch sen har vi religion & engelska. Därefter ska jag ner till stan med Ema. Vi ska kolla priser på tatueringar och så ska jag fixa några grejer i min kusins butik.
Är överhypad inför imorgon! Då blir det konsert med mina favoritkusiner

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0