sleepyhead

Igår gick det inte att logga in, men varför skulle jag egentligen göra det? Jo för att berätta att jag var stendöd, så freakin trött att jag ville kollapsa men ändå var jag tvungen att fixa det jävla projektarbetet. Det är klart nu i alla fall, ska till skolan för att skriva ut allt vi behöver till på måndag och sen är det bara projektrapporten som ska skrivas - HALLELUJA! Missar svenskan idag pga projektarbete och har inte lämnat in min natur, känner mig helt misslyckad haha men så får det bli, inte jag som tvingat in en 100 poängskurs på en & en halv termin. Nu ska jag hoppa in i duschen, äta frukost, plugga om jag hinner och gå till skolan för 2 lektioner. Och har sovit i 10 timmar men kunde sovit minst 10 till....
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0