sleepless...

Det är tur som fan att jag inte har skola idag för då hade jag varit död!
Har sovit 2 timmar inatt och all beror på att jag inte kan pausa min hjärna. För många tankar och funderingar, pallar inte mer.. Tänkte på året som varit, det har kort & gott varit väldigt lyckligt för min del även om många pusselbitar har saknats. Har tänkt på det kommande året som jag fasar lite inför, så många nya grejer som kommer måste fan börja förbereda mig för alla stora förändringar så dom inte kommer and hit me in the face. Mest har jag tänkt på alla människor i min omgivning, nya som gamla och speciellt alla ups and downs. Kan inte påstå att jag har kommit fram till något efter inatt, är bara mer förvirrad - som vanligt.
Jag får väl helt enkelt vänta och se hur allt kommer bli, de saker som jag kan påverka ska jag se till att påverka också men jag måste lära mig att lita på "ödet" och inse att allt går inte att planera... Även om jag alltid kommer att förbli en perfektionist som analyserar tills saker dör ut så måste jag ändå tänka på att just dom 2 egenskaperna inte får ta över mitt liv. Det är en säkerhetsbarriär jag har och har haft hur länge som helst men för mitt eget bästa måste jag let go...
 men ni ska veta hur svår den spärren är att släppa.. det är en del av mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0