.. så firar Sabina jul

Inte alls haha. Känner mig helt mobbad som storstädar mitt rum men vad ska man göra - annan nationalitet, annan tradition. Men God Jul på dom som firar (:
Jag har precis fixat halva rummet, har garderoben kvar (det värsta) sen ska jag bara sitta i rummet och njuta av hur rent det är (kallas städmani haha).
Runt 5 ska jag fixa lite tilltugg & sånt och bege mig till min kusin som bor en gata ner och mysa till det med tjejkväll & knytkalas. Sen åker jag förmodligen ut på landet till resten av släkten, ska bli så skönt! Paus från livet blir det där. Nej men nu ska jag fortsätta med mitt lilla projekt, funderar om jag ska byta gardiner... Får se - om jag hinner blir det bilder också, måste visa mitt mästerverk ju haha
pusshej


Kommentarer
Postat av: arnela

HAHAHA I feel you, god jul på dej med. Ska vi ta en "julfika" sen :D?

2010-12-24 @ 16:18:07
URL: http://neelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0