right to the skies

Pallar inte med den huvudvärken jag har, får alltid den under kvällarna - så jobbigt!
Idag har jag haft en stressig dag så det var skönt att träffa Arnela och ta en fika och bara snacka ut, få råd och ge råd,  vi försökte även planera nyår men det gick inte så bra haha vi får fixa det nästa år istället. Nu ska jag plugga och försöka planera mitt liv. Så mycket som måste planeras och fixas nu - skolan, nyår, JOBB, körkortet (som jag inte ens vill ha), planera studenten (nej, är inte tidigt ute - great party kräver planering), åka upp till syster någon gång, byta vårdcentral, lämna blod, pierca tungan, hitta en fucking utbildning eller jobb efter studenten, göra högskoleprovet - PALLAR INTE längre. Det blir fan överbelastning på hjärnan här va.
Inte lätt när man är van att allt fixar sig åt en och nu är det allt ansvar på en..
Jaja, ska ringa Ema nu och snacka lite skit (:
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0