random..

Nu är man tillbaka från mini-semestern på landet och direkt när jag klev av bussen och kände avgaserna blev jag lite nostalgisk haha. Var borta i 4 dagar men saknade redan mitt kära Helsingborg. Kom hem & lagade middag till mig och Edo, sen så har vi bara softat här hemma. Snackat, ätit och flippat lite haha.
Innan fick jag förslaget om att följa med ut imorgon kväll och tro mig jag är så SUGEN på att gå ut, dansa sönder och bara ha en rolig utekväll. Har haft det ehlt underbart nu hos mina kusiner och bara mått bra, hade inte varit fel med att toppa det med en rolig utekväll men jag får se hur det blir. Har lite grejer att fixa och sånt, inte alltid man bara kan göra som man vill förstår ni. Ohhh vill typ dränka mina sorger i .. vatten haha och bara släppa loss. Jaja får se, ska gå och duscha nu snart och fixa lite grejer in my room & snart sova. Imorgon blir det att träffa Arnela en stund och ska se om jag får tag på Chang och kanske tar en fika med henne eller något.

Och så kommer en random bild på mig & mitt hjärta Diana, men hela inlägget har varit random känns det som haha men men, en av mina släppa-loss kompanjoner. Love you boo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0