quicky

God morgon!

Min första lektion börjar vid 2 så jag har verkligen sovit ut idag! Ska ta tag i plugget som jag har (effektiv!) sen ska jag äta, ta på mig och sånt och bege mig till min matte-lektion. Drömde typ 30 olika drömmar och kommer ihåg alla (inte ovanligt för mig) men är helt jävla förvirrad nu haha
Sitter här och dricker mitt te som är direktimporterat från Bosnien haha "som ska göra att man går ner i vikt" vi får väl se, men känner att jag har lite ont i halsen så måste kurera mig. Förövrigt så känner jag ett sånt jävla shoppingsug, får stilla det på mellandagsrean - absolut inte en dag före haha (bara om jag hittar ett kap som inte går att motstå)
Nej, nu måste jag ta mig an mina "älskade" naturkunskapsböcker
holla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0