queens of the dancehall

Stress!
Ska ta bussen alldeles strax till min homegirl Ema, ska äta & fixa mig och allt där, sen drar vi vidare till Elin och träffar resten av gänget och därefter kör vi på en feteutgång! Absolut ingen lugn kväll i sikte! Dock har jag panik över att jag inte vet vad jag ska ha på mig och min plattång är åt helvetet, ute på landet så jag får köra på naturligt afro, katastrof haha ska se om jag kan tämja det lite. Brukar inte köra på lockigt hår men nu får det bli så. Är förövrigt skithungrig börjar snart hallicunera & ska sitta på bussen i typ 1 timme nu, kommer dö!  Men men, måste springa nu helt seriöst, hatar att jag alltid ska tvinga in ett blogginlägg mitt i allt haha om jag hinner fotar jag mig hemma hos Ema och slänger in en snyggis bild senare på oss två.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0