panic!

Sitter just nu i ljushallen och väntar på the ladies som är ute & får lunginflammation och en dos av cancer. Vi ska plugga på våra 50 hålor som vi har haha. Hade precis engelska efter en mysig promenad till skolan, det var första gången jag gick sen det hade snöat. Riktigt skönt att bara gå, med musik i öronen och låta tankarna flyga. Dock har jag panik för att våra skoldatorer är sämst! Kunde inte hitta några dokument igår och idag så finns bara vissa, det är precis som att någon har raderat det och det är skitstörigt för jag har riktigt viktiga saker på datorn. Har överfört allt som handlar om projektet till ett USB iaf, det andra skiter jag i just nu för det finns inte så mycket jag kan göra åt saken but it sucks!
Nu ska jag läsa Didis sociologi & hjälpa Ajla med bosniskan och sen ska jag börja på min naturkunskap.

peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0