neka bude pa sta bude

Nu börjar min trötthet ta över och jag är så lättretlig, har precis tömt hela min garderob men kan inte hitta något att ta på mig imorgon. Har 2 outfits som jag är nöjd med & som jag känner mig bekväm i men alla andra ska komma med deras synpunkter ooooh - nej jag ska ha det jag bestämt från början - tack och hej. Har riktigt mycket att göra imorgon stress som fan... Måste städa, åka till DR för att handla några smågrejer plus platta håret hos Didi men nu när jag tänker efter kanske ska skita i det helt och locka håret istället mycket lättare för då måste jag inte åka 30 bussar fram och tillbaka. Ja, så får det bli.
Måste ändå vakna övertidigt - min planering blir:
Städa
Fixa ögonbrynen
Handla
Fortsätta städa
Laga mat
Duscha
Packa några grejer
Fixa håret
Smink
Kläder
ÅKA!
Sjukt jobbigt att vara tjej asså haha sitter fan med Didi på MSN och bestämmer vad hon ska ha på sig och hon var fan hos mig för en timme sen, vi har helt panik och sånt haha CP.. Jaja.. ska gå och fixa några grejer nu, skicka mail till Natasa (glömde igår) sen SOOOOOOOOOOOOVA
pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0