need it!

Ooooh, skulle precis borsta håret efter jag hade duschat så kommer jag på att min hårborste fortfarande är hos Ema och sen så ska jag ta mammas sån handikappade så är den heller inte här för dom har ju åkt iväg. ASSÅ vad fan ska man borsta håret med då. Börja nästan gråta haha så nu är mitt hår bara äckligt för jag "kamma" det med en tuperingskam bara för att det inte skulle bli helt hemskt men nu är det helt frizzigt istället. Så jobbigt. Så inom loppet av 5 minuter kommer mitt hår vara så afro att inte ens plattången kommer hjälpa - skitkul.

Summa - summarum: EMA, i need my borste! ASAP - tack

Detta afrot är inget jämfört med hur det kommer bli nu..
älskar att ha volym & lockar men inte  just nu haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0