nedaj se kraljice

Tråkdag idag! Vaknade halv sex imorse och mådde skit, försökte somna om, kämpade mig upp & kämpade med att ta på mig kläderna. Hade ingen ork i kroppen.. och det var inte sån, orkar-inte-gå-till skolan utan det var virusattack, typ mini-vinterkräksjukan. Så jag stannade hemma. Kunde inte äta något på typ 4 timmar så jag bara satt och gjorde absolut ingenting. Sen lagade jag lite mat & åt. Försökte hänga med i naturkunskapslektionen genom MSN haha. Satte på video med Hyra och satt & lyssna på genomgången. Funkade faktiskt helt okej, så även om jag inte var i skolan så missade jag inget haha.
Nu ska jag städa lite här hemma sen ska jag plugga tills min hjärna ruttnar. Roligare kan man inte ha under veckan på vintern, men i helgen blir det andra bullar!
pusshej!
kollar sommarbilder varje dag för att överleva vintern haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0