mitt lilla hjärta

Sitter just nu hundvakt åt min älskling Bobby, som är min brors hund. Tycker helt synd om honom för han kan inte leka eller något han bara ligger och är ledsen men livet är hårt ibland vet du.. Ska städa här hemma snart inför nyår och så (mami tvingar mig haha) sen ta & äta något. Har ätit riktigt dåligt dom senaste dagarna typ en gång per dag helt olikt mig men sånt händer dom bästa också haha. Förövrigt glömde jag berätta att jag trilla som fan igår och bröt typ nacken. Det var riktigt halt & jag skulle skynda mig till bussen tror ni inte att jag halkar och flyger åt helvetet. Fucka upp mitt knä ännu mer så nu går jag runt och haltar, riktigt sexigt haha perfekt nu inför nyår också. Smörjer sönder knät med tigerbalsam och hoppas att det går över annars kommer jag vara snyggast på stället imorgon kväll haha.
 holla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0