JUL-freaking-LOV

Så himla skönt!! Just nu ignorerar jag det faktum att jag faktiskt har plugg att utföra men till söndag ska jag vila ut, jag MÅSTE vila ut. Ska bara göra roliga saker, såna som jag vill göra, ligga i sängen en hel dag, kolla på film, mysa & bara NJUTA. Sista jullovet som ung haha, kanske sorgligt men samtidigt roligt, snart är man vuxen typ haha. Ska gå & lägga mig i sängen och kolla film nu. Hade precis mina älsklingskusiner över, vi lagade mat & åt och hade det allmänt trevligt (: Dom stack till sin syster som bor här nära mig men dom kommer tillbaka senare :D Tills dess ska jag vila ut, är övertrött.
PUSSHEJ

Och det hade inte skadat om det hade varit sommar, men man kan inte ha allt ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0