.. i tada priznacu ti sve

Har sovit i 12 timmar plus det från igår så nu är jag fit for fight! Har börjat med städningen, har fan inte dammsugit på en vecka haha rekord för min mamma att inte dö (hon är städfreak) så nu ska jag fortsätta med det. Sen blir det duschen, äta familjemiddag (mys!) och så får vi se vad kvällen har att erbjuda. Ska se om Edo vill följa med till våra favoritkusiner, tänkte egentligen gå & spela biljard eller något men dom pallar inte så vi får åka till dom istället (: inte mig emot, bara jag inte behöver ruttna här hemma ensam haha. Ska se om jag kan trycka in lite plugg också idag fast bara jag tänker på det får jag huvudvärk haha.

pusshej!
mina favoriter som jag alltid nämner haha. från vänster: 
mima, nermina, strina (typ faster), amer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0