home alone? put that music on!

Ligger och degar i sängen, har inte hunnit med så mycket haha saknat min säng för fan, kan man ens göra det? Ähh, fan vet jag. Ska gå & duscha alldeles strax. Mami ringde mig och sa att dom skulle till Trelleborg så jag är ensam hemma nu - wanna come over? Bujrum!

Så nu har  jag satt på min partylista på högsta volym & sitter i sängen och sitt-dansar haha you can call me crazy. Har typ läst alla bloggar som finns på internet  och spelat spel haha lov is the shit! Tror nog inte jag har uppskattat ett lov så himla mycket som detta. Imorgon är det julafton - årets tråkigaste dag för oss icke-firare men jag & mina kusiner har styrt upp en tjejkväll så det kan ändå bli bra tror jag. Och sen ska jag åka ut på landet och spendera några dagar där!

holla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0