got all these to-do in my head...

Har pluggat exakt sen den minuten jag kom in genom dörren, tagit en matpaus, diskpaus & vattenpaus. And that´s it. Kände tröttheten komma smygande så jag var tvungen att ta en dusch, ska dricka lite kaffe sen också, har skitmycket att göra! Mitt i all stress var jag tvungen att städa mitt rum eftersom jag mår psykiskt dåligt  om det ens är lite stökigt, allt måste stå rakt & på sin plats så fick göra det också. Nu ska jag fixa mitt hår och därefter fortsätta plugga, vill fixa naglarna med men får se om jag hinner. Just nu sitter jag i min underbara säng och myser i min helvita outfit HAHA mami köpte en vit mysdress till mig igår som är skitskön & varm, hon köpte en likadan till min syster och en likadan fast i grå till sig själv - skitsöt!
Imorgon blir en riktigt djurig dag, skola till halv 5, plugga eller gå på stan till 6 då vi ska vara tillbaka i skolan för att kolla på tjejernas dansuppvisning sen hem till bror på middag & sen ÄNTLIGEN hem - för att plugga såklart. Djurigt!

Såhär snygg är jag just nu, tro mig jag sparar er en hemsk syn
när jag täcker för mina övertrötta ögon




Min övermysiga dress (: love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0