familyreunion

ÅH! Idag kom pappa hem från Bosnien, missed him! Han hade världens historier att berätta haha speciellt om flygkaoset i Europa. Bästa historien får ni höra imorgon.
Min saknade syster kommer på lördag och ska stanna i 4 dagar, förra gången hon var här så gick allt för snabbt så tro det eller ej så saknar jag henne (hehe jag brukar vara elak syster men i still love her även om jag inte erkänner det). Så har jag då planerat att vi ska familyreunion på söndag och då ska vi göra något roligt. Eller ja, det är roligt för mig haha vi ska nämligen välja en bild till mitt plakat till studenten. HAHA såklart är vi tidigt ute i vår familj men jag tänkte att det hade varit en rolig grej att göra. Dock har min mamma redan bestämt sig men jag vill inte ha den bilden, dock är den söt haha ser ut som ett troll på den.
OCH btw, fick världens finaste örhängen i vitt guld av pappa, perfekta till balklänningen. Fyfan så mycket jag vill spola fram tiden nu! Bal, student, sommar - LYCKA!

Nu blir det duschen sen plugg - holla!

Syskonkärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0