california king bed

Nu har jag duschat och fixat håret, ligger i sängen och mår illa, kan bero på att jag inte ätit något sen lunch, ska hämta glass snart bara för det. Behöver fixa naglarna och läsa mina engelskabok innan jag somnar och skulle egentligen ha pluggat när jag kom hem från skolan men såklart gjorde jag inte det, gjorde istället det jag är bäst på - att skjuta upp saker. Förstår mig inte på mig själv..
Nej men får se till att fixa det imorgon, har projektarbete nästan hela dagen, bara en naturkunskapslektion på eftermiddagen. Sen ska jag träffa Arnela, riktigt längesen! We have some catching up to do. Har tyvärr inga bilder för datan har damp som sagt, kommer inte in på några dokument eller bilder, rättare sagt, dom är försvunna :( Och eftersom jag verkligen inte är en datanörd så vet jag inte hur man fixar det. Det tog mig en timme för att fixa Spotify innan idag - jag vet, skämmigt haha

ett låttips har jag istället, min kusin som introducerade mig till låten: rihanna - california king bed
ska snart ta mig tiden att lyssna på hennes nya album Loud, analysera texterna och sånt, brukar inte bli besviken när det gäller Rihanna (:

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0