brutalt ärligt is the shit

Kom precis hem från en underbar kväll (: det blev bara hälften av oss till slut som kunde komma men det gör inget, vi hade kul ändå. Det blev en real catch-up, med känslomässiga inslag, lite tårar & lite bråk (we´re all drama-queens) sen blev det mycket skratt som vanligt och kill-snack, skitsnack o ja, allt möjligt. Saknat mina galna tjejer, finns ingen som oss. Vi kom fram till vissa viktiga grejer gällande massor haha typ var vi ska resa när vi blir rika, vad vi ska ha på oss, vem vi ska slå (haha skojar bara) men viktigaste var mottot för 2011 - Vi ska vara brutalt ärliga mot allt och alla - det funkar bäst! Det är i alla fall mitt motto, berättar mer om det sen (:

Är skithungrig nu men pallar inte göra något plus nattmat aint good så ska plocka undan lite här i rummet, skicka ett mail till Natasa som befinner sig i Algeriet nu sen ska jag nanna sött (:
Hoppas att jag hinner slänga in ett filosof-inlägg imorgon, got some thoughts i would like to share. Inte ofta det händer nej haha.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0