ÅRSRESUMÈ

Den senaste veckan har jag läst gamla blogginlägg och skrattat åt allt som har hänt under året. Tänkte sammanfatta året lite och lägga in några bilder som betyder mycket för mig. 
2010 firades in med vännerna och det kanske inte var den ultimata nyårn för mig just för jag är van att fira med familjen men alla andra var utomlands förutom jag som stannade i tråkiga Sverige. Vi hade det ändå helt okej under nyår dock var dagarna efter helt galna, vi festade tre dagar i rad. Det enda vi gjorde var att festa, vakna, fixa oss och festa igen. Dessa 3 dagar satte nog agendan för resten av året för om jag tänker efter, det enda jag gjorde var att festa och skratta! Det var ett riktigt lyckligt år.
Folk fyllde 18, vi upptäckte utelivet och vad blir summan av det = FEST!
Ska inte klaga fan, har haft riktigt roligt!
Detta året symboliserade även vänskap för mig. Både starkare vänskaper, nya vänskaper och även några vänskaper som har försämrats. Med detta har jag lärt mig oerhört mycket och jag hoppas att det fortsätter in på 2011 - aldrig fel att lära sig något nytt. Har fått upp ögonen, speciellt nu på senaste tiden, för vem man kan lita på och inte.
Underbaraste var sommaren, utan tvekan! Även min födelsedag var riktigt underbar samt umgänget med mina älskade kusiner som jag mår så bra med. Rest har jag också gjort, inte lika mycket som jag hade velat men tid & pengar är ett faktum också. Flög för första gången i mitt liv! Och hamnade i Kina som var helt crazy! Tatuerade mig och älskar den till döden! Funderar redan på nästa och nästa, osv haha
Skolan däremot har bara varit huvudvärk och jag skiter i ens att kommentera den.
Enligt mitt årshoroskop så skulle hela mitt 2010 vara flirtigt och fullt med kärlekar, vet inte om jag kan hålla med där dock har det ändå gått bra, ska inte klaga och inte gå in på detaljer - private things! Samtidigt vet man inte vad som väntar från och med imorgon ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0