60 jävla pizzabullar..

Fyfan, har precis bakat klart, städat undan och lagt in allt i frysen. 60 pizzabullar blev det, 2 olika smaker och för att vara mig är detta ett mirakel haha. Ge mig vilka ingridienser som helst så lagar jag gärna en middag men att baka HATAR jag. Det är för mycket pilleri och så mycket kan gå fel, mina degar har typ ALDRIG jäst så bara det visar hur fail jag är som bagare, och jag har bränt en kladdkaka.. hur fan lyckas man haha men men.. Nu är det klart. Ska fan gå & lägga mig snart, fasar inför morgondagen. Ska åka runt hela Helsingborg typ. Först till maxi & lidl för att handla sen hem och hämta grejer, ner till stan och ha SSU-möte, städa alla våra lokaler, träffa tjejerna från klassen och handla mat, sen under kvällen ska vi förbereda för projektarbetsredovisningen vi ska ha på måndag & det kommer ju ta sin lilla tid. På måndag blir det lika hektiskt igen.. Lovet är jääävligt efterlängtat!

Säger god natt med en gammal men snyggis bild
(väntar på Emas bilder från igår, även om det inte blev många för vi hade stress som vanligt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0