wtf?

Här sitter jag, NERVÖS inför första skoldagen imorgon - WTF??? Har aldrig hänt innan, inte ens när jag skulle börja sjuan eller ettan på gymnasiet. HAHA så sjukt asså. Trean nu - fett skrämmande. Vet lite vad som väntar oss men egentligen är allt nytt. Kan skolan & klassen utantill men mycket annat är nytt. Får se hur det blir imorgon med allt nytt. Vi måste också förbereda oss för våra gäster från Kina, som kommer på onsdag och stannar en vecka. Mycket på gång nu. Valrörelse & allt. Plus livet som ska funka det med. Kanske det jag är nervös över, hur jag ska klara all stress nu efter 3 månaders semester. Tro mig jag är van vid stress men nya situationer som nu börjar hopa sig gör mig lite rädd/nervös..

Jaja, man får ta det som det kommer.
Nu ska jag duscha & försöka fixa några grejer i mitt kaotiska rum - MÅSTE FIXA MIN BOKHYLLA!! Har fortfarande 5 paket fulla med grejer som jag ska kolla igenom ikväll så jag vet var lite grejer finns. GUUD känner mig så oorganiserad - det händer aldrig mig..
Ångest före skolan ens har börjat.. helvete asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0