woho!

Har fixat allt med Emas present nu - behöver bara ringa för att dubbelkolla en grej men annars är allt fixat :D Och nej, skriver inte ut det här för den råttan läser bloggen. Jag vet iaf att hon kommer älska det, har känt henne i X antal år så jag är 100% på detta :D
Förövrigt så sov hon hos mig inatt, vi hade det mysigt (haha). När vi vaknat stack vi till Drottninghög för att fixa några grejer inför hennes födelsedagsfest imorgon. Jag gick hem i det kvava vädret & svettades sönder. Åt lite jordgubbspaj och har bara tagit det lungt.. Funderar på vad jag ska göra ikväll pallar inte vara hemma fast jag är cp-förkyld och trött. Men jag är riktigt rastlös så får väl hitta på något.
Imorgon ska jag till stan för att shoppa lite därefter hem & fixa mig & dra till Ema och jag är säker på att det kommer bli en helvetes kväll - god mat, goda drinkar & bästa sällskapet! Me loves.
Senare lägger jag in bilder från semestern, fast det kommer bli i etapper palla lägga in 500 direkt.

pusshej

från vår utekväll med hyra & donika - riktigt kul hade vi!
lätt bästa kvällen bland alla underbara dagar & kvällar där nere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0