on my way... again

Ännu en gång har jag packat väskorna och sitter nu på ett tåg. Kom hem från Bosnien i söndags, igår hade jag fullt upp hela dagen. Imorse åkta jag tillsammans med mina älsklings-ssuare till Strömstad för valläger i en vecka.. Har stora förhoppningar på att det kommer bli roligt, det kan inte bli något annat när alla vi samlas :D Vi åkte precis förbi Falkenberg  och har ätit oss mätta, hade varit trevligt om jag hade kunnat sova men sånt funkar inte med mig.. Ska snacka skit med Didi istället, kolla lite bloggar o sånt..
Gud vet när jag får tillgång till internet igen - avv vad vi har hört är det lera o skog där uppe.. So not SSU Helsingborg, but we can make it anyways :D

Här ser ni mina snygga naglar och översnygga ringar - alla köpta i Bosnien.
Plus mina korv-fingrar och en del av mitt osminkade ansikte men det ska jag fixa snart under den tråkiga tågresan mot skogen haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0