just the way i like it

Goddagens!
Vaknade tidigt, tidigt imorse (eller ja, tidigt för mig nu när jag har vänt på dygnet) klockan var nio haha. Hade drömt en riktigt underbar dröm som jag inte ville vakna från. Käkade lite frukost, tog på mig, fixade mig lite och tog bussen ner till stan där vi skulle kampanja. Thomas Bodström (förre detta justitieminister för Socialdemokraterna) skulle hålla tal, vi delade ut information & deltog även när han talade uppe på Adolfsberg där det även var en konsert. Emellanåt hann vi med kinabuffé och jag fick frossa i sushi - man i've missed that :D
Fick skjuts hem och la mig direkt i soffan för att kolla klart på Step Up 1 som jag började kolla på igår natt, pallade inte kolla hela så kollade det sista nu, fyfan vad jag älskar den filmen!

Vid 6 ska jag & mami bege oss mot skolan för att få information om de utbytesstudenter som kommer från Kina nästa vecka och ska bo hos oss. Och vi ska även få info om vår Kina-resa.. Kan inte fatta det.. Jag ska till Kina, helt sjukt för fan..

Nu tänkte jag plocka undan lite i mitt rum sen fortsätta sega på soffan, sommarlov - hallå? Allt handlar ju om att vila upp sig haha

pusshej
att äta & sova.. finns fan inget bättre




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0