crazy shit..

Förkyld med feber och snorig näsa, halsont & allt det där, övertrött i både kropp & hjärna, maximal mensvärk OCH överdrivet mycket skit att fixa. Jag är totalt utmattad och har inte ens gjort hälften av det jag behöver göra.. Semester & valläger är över nu måste jag komma tillbaka till verkligheten och det är inte så lätt för jag har verkligen stängt av min hjärna sen den dagen vi slutade skolan, allt är som ett stort svart hål & jag vet inte var jag ska börja med allt.

Sen jag vakna har jag hunnit plocka undan lite i mitt katastrofala rum som agerat som lager åt allt skit, dammsugit och fixat i hemmet, hjälpt min pappa att bära ner saker til källaren och svettats isönder.. Nu ska jag föra över alla bilder från sommaren, nu när jag äntligen har hittat sladden. Därefter ska jag börja med middan, fortsätta fixa i mitt rum & kl 4 blir det tvätt. Fullt upp hela tiden! Måste även ringa ett samtal och sen hitta några recept för att skicka dom till Ema och det bara fortsätter såhär hela dagen och hela veckan. Längtar tills jag blir klar - förhoppningsvis på söndag dååååå, ska jag andas ut. Och bildbomb kommer förmodligen någonstans emellan allt jobb så att ni också kan bli glada och inte bara sucka åt alla mina negativa inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0