birthday girl.. and so much more!

Klockslaget är över 12, nu är det den 18 augusti. För 18 år sen föddes en ängel mitt i ett rasande krig och detta blev startskottet för hennes liv.
En ängel utan dess like, som fått gå genom helvetet och som ändå har utvecklats till en sådan underbar och stark individ. Denna person som hon har utvecklats till är den person jag älskar mest i hela mitt liv. Hennes styrka är något att se upp till, hennes glädje smittar av sig och hennes vilja är den starkaste jag vet. Under 18 år har hon, med så många motgångar, lyckats bättre än vad andra gör på 30 år.
Min dröm är att en dag ha den viljan och det modet hon har.

Trots alla motgångar så har du lyckats, vad än någon annan säger. Du ska fortsätta på denna vägen du har kommit in på nu, med din vilja och ditt mod, med dina drömmar och ditt hopp - släpp aldrig det!
Lär dig av dina misstag för att alltid kunna blicka framåt, leta alltid efter den bästa lösningen för problemet, och leta alltid efter lösningen - fly aldrig. Du har inte haft förutsättningarna för att lyckas men du är speciell, unik och smart och därför kommer allt du önskar dig uppfyllas, i sinom tid.
Sve ce jednom proc', i sreca ce doc'

Du är en inspirationskälla och jag är glad över att känna dig.
10 års vänskap & ännu fler ska det bli!
18 års liv - 1000000000 år till ska det bli!
Grattis mitt hjärta
VOLIM TE!



Kommentarer
Postat av: arnela

Ofta det var till ditt hår -.- du har i alla fall en frisyr hahahahahaha du skulle sett mitt nu innan jag skulle klippa mig. Spydde. Btw jag har bombat din mobil -.- har du inte kompis? Hahahahaha

2010-08-18 @ 12:19:29
Postat av: Anonym

Btw såg du det där sabina loves adolf hitler hahahahahaha

2010-08-18 @ 12:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0