alis volat propriis

WOHO - fyller år om en månad men en present har jag redan fått, eller ja fått & fått. Jag vet vad det är & tid för den är bokad. It's a tattoo :D Som jag ska få av min underbara vän & syster Ema (som förövrigt själv fyller år idag) Av mig skulle hon fått sin present idag (en upplevelse) men det var för dåligt väder för det plus så är hon lite stressad då hon åker till USA imorgon.
Jag är sååå glad, ska tatuera in en mening på latin (rubriken) och det betyder: She flies with her own wings
Älskar betydelsen och längtar verkligen till den 20 september då jag ska göra den.

Nu ska jag fortsätta fixa mig för jag ska ut en runda med Diana & kolla skor, hoppas bara det inte börjar regna igen, speciellt inte påväg mot DR som jag måste promenera en halvtimme på haha. Vad gör man inte alltså..
PUSSHAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0