this is what i hate

Måste skriva av mig lite.. Idag stannade jag hemma för att jag är riktigt förkyld och har varit det i 2 veckor men nu under helgen var det riktigt djurigt och igår tappade jag rösten helt. Och anledningen till att jag har varit förkyld så länge är för att jag själv är riktigt trög. Fattar inte att jag är sjuk så jag skiter i, klär mig i tunna kläder, går ut med blött hår & sånt sen får jag ta smällarna. Men nu när jag har fattat så borde jag ju stanna hemma, softa & bli frisk men det går inte för jag känner att jag verkligen måste, måste, måste till skolan. Den känslan är helt sjuk ju, man får inte ens bli frisk. Och jag ska vara glad om jag blir frisk till denna helgen vilket jag tvivlar på..
Jaja, så ligger det till. Nu ska jag hitta något gott vegetariskt recept sen ska jag försöka plugga lite psykologi & rättskunskap - roligaste & tråkigaste ämnet haha.
pusshaj
bild på mig & ema från i fredags - love you sister!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0