suffering for real

Min röst är inte helt tillbaka och jag tror inte något kommer hända förren om typ 3 år som vanligt med mig då. Idag har jag inte gjort något alls. Eller jo har städat min graderob, lagat mat och varit ute & promenerat men det är ingenting egentligen. Dock är jag helt död. Måååste bara göra en shout out gällande min middag - FYYYFAN så god. Gjorde vegetarisk pasta med massa grönsaker och svamp med en härligt krämig sås. Sen "grilla" jag aubergine & tomat och på tomaten satte jag fetaost, mmmm. Ska lätt göra om och fota, då lägger jag ut receptet som kom helt från mitt huve :D Stolt som fan haha
Nu lyssnar jag på skön musik & borde plugga men har bestämt mig för att skita i den uppgiften just för att jag inte fattar den ett endaste dugg så ska fråga imorgon på lektionen istället.

För några veckor sen när vi skulle lag pita (en bosnisk maträtt)
haha leker sån sexig med kavlen & sånt.
men ändå - matlagning is the shit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0