partaaay

Jadå det blir party ikväll och just nu känner jag bara hur min feber stiger aint' it great? Men samtidigt har jag ätit äggröra & 5 bananer på hela dagen så kanske dags att äta. Och ska pumpa te in i min hals men annars får jag stå ut med min sexiga hesa röst haha. Har för övrigt kammat igenom mitt hår och det blev frizzet nummer 1 men ville kamma ut the lockarna för att kunna platta frizzet sen. Ett råd för people med lockigt hår, kamma det bara efter du har duschat och inte igen annars blir det katastrof haha. Nu försöker jag få med alla tjejer och fixa allt, organisatören här ja.. Aja, nu ska jag käka sen måste jag fixa allt blev helt övervälmigad (?) med jobb. Holla!

Jag, Didi och Ema är klara nu ska bara dessa två övertygas sen kommer kvällen bli great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0