pametna je, da te zadrzi je znala

Hellow (HAHAHA - internt)
Kom hem från skolan för en halvtimme sen typ och har rdean huvudvärk plus är skithungrig. Sitter här och nyser och hostar är riktigt förkyld och har varit det nu i två (!) veckor. Inget ovanligt egentligen jag är nästan alltid förkyld helt sjukt.. Ska städa hela hemmet nu för vi ska ha gäster ikväll men eftersom det bara är mammas & pappas kompisar funderar jag på om jag ska dra och festa med tjejerna ikväll. Vi får väl se, har inte megalust men hellre det än att snora hemma, kan gå & smitta lite folk istället haha. Jag tror fast på att om man hostar rakt ut eller nyser rakt ut så försvinner förkylningen haha okej inte på människor och sånt men när jag är hemma.
Det med festen får vi se because min mami måste ge klartecken (ja, mina föräldrar bestämmer mycket) men hellre det än att dom skiter i en totalt sen går man och misslyckas i livet. Finns ju fan bloggare uppe i Stockholm som är yngre än mig som åker utomlands & super sönder sig, tar "sabbatsår" från skolan och sånt, det är bara skrattretande. Hellre att man ibland inte får göra vissa saker, det är ändå lungt din tid kommer också. Fast ibland kan det vara jobbigt men man får stå ut med sånt haha
Okej ska inte filosofera här nu, ska bara säga att jag klarade mitt matteprov!!! Notera klarade - inget extraordinärt men ändå bra sen skulle jag då ha kinesiskaprov men vissa saker hände så jag får väl göra det en annan gång..
PUSSHEJ (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0