PAAANIIIIK

Jag är så arg, så stressad och så sjuuuk. Är arg över att vissa människor är så JÄVLA LATA. Och att vissa människor inte tänker före dom agerar. Är överstressad över skolan & det ahr gjort mig handlingsförlamad.. Tar inte tag i någonting. Men ska städa hemmet nu sen direkt plugga. MÅSTE MÅSTE MÅSTE

11.00 - 12.00 Engelska
12.00 - 13.00 Psykologi
13.00 - 14.00 Spanska
14.00 - 15.00 Historia

Måste skriva upp det annars kommer det aldrig bli gjort trust me.
Sen är jag överdrivet sjuk. Nu när min förkylning är borta har jag börjat få serious magproblem. Sick asså - hela veckan har jag varit svullen och kan inte komma på varför. Ibland har jag så ont att när andas så dör jag lite, typ.
Naj fan... måste ta tag i allt. Det funkar inte såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0