ooooooh...

riktig skitdag idag...

Har inte gjort min historiauppgift som var till igår.. orkar inte, hinner inte KAN INTE.. fattar inget. Orkar inte göra källkritik när jag redan har haft det i typ 2 månader med den andra historialäraren. Hatar att byta lärare, allt fuckas.. Och har så mycket annat att göra redan men jag gör inget. Och kan inte just nu. Har en sån jävla mensvärk att jag inte kan sitta, stå eller ligga utan bara lida. Och imorgon har vi nationella prov i engelska b - skrivningen. DÖÖÖÖÖD.. och ämnet SUGER.. vi kommer typ få skriva ett cv & personligt brev asså WTF??? skojar dom, hur ska dom bedöma det for real.. får panik på allt detta, vill bara lägga mig ner och gråta för jag ORKAR inte..
Mitt huve kommer sprängas snart av allt skit, allt är kaos jag har tusen saker att göra och jag har ingen tid eller ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0