keep talking and keep walking

AAAH JAG FÅR SPEL!!! Hatar all drama runt om mig som tar onödigt mycket tid från mig. Har folk svårt att fatta att jag SKITER I på riktigt. Om någon snackar skit, fine with me. Om någon sprider rykten, fine with me. För jag vet att allt är lögn så det kliar mig ingenstans och speciellt när det är såna onödiga rykten som är skrattretande  JAG SKITER I.. Shit har gått & blivit värsta hotet nu o ch alla måste be on my good side annars smäller det känns det so m shitiiiit pallar inte. Just leave me ALONE.
tack o hej för mig
liksom: don't ask me what my name is - stupid bitch i'm famous?
enda "farliga" bilden jag kunde hitta HAHA
is it all a freaking joke, for real...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0